Još
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

60 VRHUNSKIH MODELA NA JEDNOM MESTU! Koje sve automobile možete da vidite na Galeriji Automobila Srbije

Jedinstveni događaj za ljubitelje automobilizma u Tržnom centru Galerija traje do 22. oktobra! Koje sve modele možete da vidite i isprobate.

 Gaelrija-Automobila-Srbije Izvor: Promo

Tržni centar Galerija je već danima Meka za sve ljubitelje četvorotočkača. Galerija Automobila Srbije okupila je vrhunske brendove vozila, i do 22. oktobra, svi posetioci će imati priliku da ih vide izbliza, ali i isprobaju.

Svoje novitete na ovom automobilskom festivalu predstavljaju globalno poznati brendovi kao što su Mercedes, Tojota, Kia, Volvo, Džili, Hjundai, Ford, MG, Nisan, Čeri, Pežo, Opel, Reno, Dačia, Suzuki, Škoda, Fiat, JEEP, Alfa Romeo.

Na izložbi su bili i menadžeri ili zastupnici pomenutih kompanija koji su predstavili sve novosti, kao i specijalne ponude vezane za njihove brendove.

Na srpskom tržištu se pojavio i MG - englesko-kineski brend koji u svetu postoji već skoro 100 godina. MG se na ovoj manifestaciji predstavlja sa tri brenda, a udarni model je MG ZS.

"MG, sama marka kad sednete u auto, vas tera da uživate u vožnji i u životu", izjavio je Srđan Đoković, brend menadžer MG brenda za Srbiju.

Posetioci Galerije moći da vide i šta to Nissan ima da ponudi. Ono što se izdvaja iz njihove ponude je i najnoviji model elektrofikovanog crossovera, novog X Trail-a.

"Pored elektrifikacije, Nissan je bio prepoznatljiv kao brend, koji je izmislio crossover segment, tako da nadam se da će kupci ipak doći do svog crossovera ili nekog mezimca iz Nissan familije", rekao je Nenad Simić, Direktor prodaje i mreže Adriatic Auto, kao i Zastupnik brenda Nissan Srbija.

Pogledajte

01:18
izjave_MG i Nissan
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Mercedes je luksuzan brend koji je prvi izmislio automobil koji je na pogon na benzin, a na ovoj izložbi predstavio je električne modele, a evo i šta je Nikola Adžić, product expert za brend Mercedes-Benz imao da kaže:

"Ovde sa nama su danas električna vozila. To je i dalje nova sfera u celoj automobilskoj industriji, ali Mercedes se vodi time da cela ta tehnologija, i dizajn, i njihovo iskustvo je uvek bilo na nekom zavidnom nivou. Sam proces celog sklapanja Mercedesa je dosta inovativno i tehnološki savremeno, tako da Mercedes ima gama automobile koji ide na performanse i Mercedes koji ide na luksuz, to je Mercedesova Maybach serija."

Još jedan luksuzan brend koji je prestavio svoje modele na izložbi Galerija Automobila Srbije je i Volvo. On važi za jedan prefinjen, sofisticiran brend, pa samim tim, na neki svojevrstan način bira svoju klijentelu. Ono što je garantovano jeste da vlasnici Volvoa će zasigurno uživati u prvoklasnoj bezbednosti i vrhunskom kvalitetu izrade.

"Posetioci ovogodišnje Galerije automobila na Volvo štandu imaće prilike da vide našu celokupnu SUV gamu. Pre svega tu je najmanji XC40, zatim iza mene naš najprodavaniji model XC60 i poslednji, ali ne i najmanje važan, XC90 koji je već svima jako dobro poznat", rekao je Dimitrije Ristovski, Menadžer prodaje Volvo centar Beograd.

Među učesnicima našao se i Euro Sumar, brend koji postoji više od jednog veka, a ono što se vezuje za ovu marku su pouzdanost i kvalitet. Andrej Đurašević, direktor prodaje i marketinga u kompaniji Euro Sumar istakao je da "što se njihovog brenda tiče, odnosno brenda Suzuki, koji kompanija Euro Sumar distribuira pune 32 godine, aduti su iz SUV segmenta, popularna Vitara, sve popularnija nova generacija S Cross-a, i Jimny koji iznova osvaja srca svih prolaznika na prvi pogled."

Pogledajte

02:30
Galerija - Izjave
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Posetioci su imali prilike da uživaju i u Tojotinim modelima, a imali su priliku da vide i Prius pete generacije, koji se upravo pojavio na evropskom tržištu.

"Toyota je kako bih rekao sinonim za kvalitet, to su automobili koji se ne kvare, koji imaju najdužu garanciju na tržištu, Toyota je poznata i po tome što daje 10 godina garancije, ili 185.000 kilometara, tako da, u prvom redu sigurnost, dugotrajnost i kvalitet", rekao je Aleksandar Andrić, PR menadžer Toyota Srbija.

Neki od najpopularnijih, kao i najpoznatijih Opel modela, kao što su Opel Crossland, Opel Mokku i Opel Astru, nalaze se na štandu kod ulaza 3.

U Galeriji je zložen i Peugeot koji je predstavio novi model 408, kao i nove, potpuno redizajnirane 2008 i 208.

Miljana Milović, marketing menadžerka Opel / Peugeot -Stellantis grupacije je istakla da njihova dva brenda stvarno žele da neke najnovije tehnologije i taj neki premium kvalitet bude dostupan svima.

Ljubitelji automobila će ove godine moći da vide i tri modela: Jeep Compass, Alfa Tonale i Abarth 595 Turismo.

"Kada govorimo o modelu Jeep Compass, onda je to svakako sigurnost, pouzdanost, bezbednost, kao i hibridni motori, koji se smatraju kao minimalni potrošači. Kada je reč o modelu Alfa Romeo Tonale, tu imamo spoj tradicije i savremene tehnologije, kao i motore koji se smatraju kao jako ekonomični", rekao je Aleksandar Nikolić iz Auto-kuće Kole Zemun.

Aleksandra Đokić, direktorka marketinga kompanije "Autočačak" i predstavnica brenda "Škoda" istakla je da je - kada je ovaj brend u pitanju - odlučeno da se predstave dva sportska modela, kao i jedan električni model sa unutrašnjim sagorevanjem.

"Mi smo jedan od retkih brendova koji imaju prodajni salon u okviru ovog tržnog centra, tako da mislim da je to naša prednost. Tamo će svi posetioci moći da dobiju dodatne informacije i da vide još neke modele."

Ljubitelji automobila do 22. oktobra imati priliku da vide neke od najprodavanijih modela Forda kao što su Ford Focus, mali SUV Puma i porodični SUV Kuga.

"Pre svega, brend Ford se izdvaja po tradiciji dugoj 120 godina. Danas Ford tu tradiciju interpretira kroz svoje ikone na potpuno jedan moderan način, tako da je za sledeću godinu najavljen prvi evropski Explorer, koji će biti potpuno električni, kao i model Kapri", izjavio je Nemanja Simić, brend menadžer kompanije Grand motors za Ford.

Pogledajte

01:16
01 Izjave Skoda i Ford-1
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Chery je novi brend automobila u Srbiji, ali u svetu postoji već 20 godina. Posetioci Galerije Automobila Srbije, moći će da shvate kakvu viziju Kina ima za srpsko tržište, a to su definitivno tri modela: FX, Tigo 7 Pro i Tigo 8 Pro.

"Odnos cene i kvaliteta, garancija je jedna od najbolje pozicioniranih na tržištu, i definitivno sam osećaj u vožnji i mislim da kola pričaju sama za sebe", rekao je Nikola Ivanić, brend menadžer kompanije Chery Srbija.

Vladimir Malbašić, direktor prodaje Hyundai Srbija povodom učešća na događaju je istakao: "Ono što smo predstavili ove godine na manifestaciji Galerija Automobila Srbije je restilizovana verzija modela I10, zatim tu je i Ioniq 5, najprodavaniji električni auto u Srbiji prošle godine. Ono što se tiče samog brenda Hyndai to je da možemo da se pohvalimo kvalitetom, što dokazuje i najbolja garancija od svih brendova, 7 godina bez ograničenja kilometraže. Naši kupci su to prepoznali, pa su naši rezultati iz godine u godinu sve bolji i bolji."

Kompanija KEOS se zaista potrudila da na ovogodišnjoj manifestaciji Galerija Automobila Srbije posetiocima predstavi što više aktuelnih modela iz Renault i Dacia game, a takođe da ponudi vrlo atraktivnu komercijalnu ponudu. Ivana Ranđelović, PR & marketing communication manager komapnije KEOS koja je generalni distributer za Reanult i Dacia vozila u Srbiji otkrila je šta sve posetioci Galerije Automobila Srbije mogu da očekuju od ove kompanije.

Što se Renault game tiče izložili smo: Renault Clio, zavodljivi gradski automobil koji je ujedno i najprodavaniji automobil u svom segmentu na domaćem tržištu. Renault Captur, svestrani gradski SUV iz B segmenta, dobro poznat po svom atraktivnom dizajnu i raznim kombinacijama dvobojne karoserije i detalja. Renault Megane Conquest, automobil za koji kažemo da je hibrid po prirodi, jer je dostupan ili kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS ili kao potpuni hibrid sa motorom od 145KS. Renault Austral je najnoviji model iz Renault porodice na domaćem tržištu. U pitanju je visokotehnološki SUV kojim Renault ozbiljno napada C-SUV segment. Ovaj model je dostupan kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS, ili kao potpuni hibrid sa motorom snage od 200KS. U verziji E-Tech full hybrid obezbedjuje do 80% gradske vožnje na električni pogon i uštedu goriva do 40%. Poseduje unapredjeni sistem 4Control treće generacije koji mu omogućava da ima krug okretanja od 10.1m, kao mali gradski automobil. Tu je i 27 naprednih sistema za pomoć u vožnji, Harman Kardon zvučni sistem sa 12 zvučnika , kao i multimedijalni sistem openR sa integrisanim Google uslugama.

"Predstavili smo kompletnu Dacia gamu sa novim vizuelnim identitetom brenda u vidu novog amblema, novog logotipa i novih boja karoserije", dodala je Ivna Ranđelović. Tu su: Dacia Logan, prostrana gradska limuzina. Dacia Sandero Stepway, robusni i svestrani krosover, lider po prodaji u B segmentu na domaćem tržištu kada su privatni kupci u pitanju. Dacia Jogger, porodični automobil koji se prilagodjava svim potrebama vozača i putnika. Poseduje dužinu karavana, prostranost monovolumena i robusnost SUV-a, a dolazi u varijanti sa 5 ili 7 sedišta. Legendarni Dacia Duster je autentični SUV koji odoleva svim terenima, pa nije ni čudo što je baš ono dugi niz godina oficijelno vozilo Gorske Službe Spasavanje Srbije. Dolazi u varijanti sa benzinskim ili dizel motorom ili sa fabrički ugrađenim plinskim uređajem, a kupci mogu da biraju 4x2 ili 4x4 pogon.

PROMO

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Priroda

Nauka