Pored zelenih etiketa nalaze se i dodatni piktogrami, koje smo uveli, kojima kupac lakše može da pronađe koji je proizvod bez laktoze, koji je bez glutena, koji je vegan i kao i proizvod koji je proizveden u Srbiji

Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u dm Srbija istakla je da se kompanija dm od samog svog starta vodi filozofijom zasnovanom da održivim principima života.
"Od samog početka i nastanka kompanije dm, filozofija kompanije zasnovana je na održivim principima i principima održivog razvoja. Tako da dm gleda da u svakom momentu svog poslovanja primenjuje zelene standarde. Tako smo od januara ove godine uveli zelene etikete kojima smo obeležili sve proizvode u asortimanu sa ekološkim pogodnostima. Pored zelenih etiketa nalaze se i dodatni piktogrami, koje smo uveli, kojima kupac lakše može da pronađe koji je proizvod bez laktoze, koji je bez glutena, koji je vegan i kao i proizvod koji je proizveden u Srbiji", kaže Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u dm Srbija.
Uveden je i novi koncept - Uvek povoljno.
"Istakla bih da su cenovno vrlo povoljni, bez obzira što su organski, iako postoji ta fama da su organski proizvodi skuplji, kod nas su vrlo prihvatljivih cena", kaže Svetlana Jovanović Mitić.
Promo