Još
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Oborili smo prethodni rekord: Koliko vremena smo u 2021. provodili "na" mobilnom?

Korisnici mobilnih uređaja proveli su 7 od 10 minuta na društvenim, foto i video aplikacijama.

Devojka leži u krevetu i gleda u telefon Izvor: Shutterstock

Nedavno objavljen izveštaj App Annie's The State of Mobile je pokazao da su potrošači širom sveta poroveli rekordnih 3,8 milijardi sati koristeći mobilne aplikacije u 2021. godini. To je u proseku 4,8 sati po osobi dnevno.

Ovo je impresivan porast, jer su 2019. ljudi provodili 3 sata dnevno na mobilnim uređajima, a 2020. godine - 3,7 sati. Sve u svemu, potrošači su prošle godine potrošili 170 milijardi dolara na aplikacije.

Možda će vas zanimati i:

Lideri u broju sati koje stanovnici u proseku provode na mobilnim aplikacijama su Brazil i Indonezija (5,4 sata) i Južna Koreja (5 sati). Prate ih Meksiko, Indija, Japan i Turska, zatim Singapur, Kanada i Sjedinjene Države. Stanovnici Rusije provode u proseku 4,1 sat dnevno na mobilnim aplikacijama, a ta zemlja je zauzela 11. mesto po vremenu koje provode "na" aplikacijama i šesto po broju preuzimanja.

Kina je u 2021. bila lider po broju preuzimanja – 98,3 milijarde. Indija je na drugom mestu sa 26,5 milijardi, dok su SAD na trećem mestu sa 12,1 milijardu.

Više od 320.000 dolara prolazi kroz prodavnice aplikacija svakog minuta, skoro 20% više od prethodnog rekorda postavljenog 2020. Oglašivači nisu ignorisali eksplozivni trend rasta mobilne industrije i uložili su više od 295 miliona dolara u oglašavanje u 2021. godini, što je 23% više u odnosu na godinu dana ranije.

Korisnici mobilnih uređaja proveli su 7 od 10 minuta na društvenim, foto i video aplikacijama. App Annie izveštaj kaže da je to zbog porasta popularnosti TikTok-a od 90% širom sveta van Kine.

U toku 2021. godine izdavači su objavili dva miliona novih aplikacija i igara, donoseći ukupno 21 milion. 

"Uprkos pristupu velikim ekranima, potrošači i dalje gledaju sadržaj na mobilnim uređajima. Konkurencija u svemiru se zahuktava, a ekskluzivni sadržaj je način da dovedete nove gledaoce", piše u App Annie izveštaju.

Možda će vas zanimati i:

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Priroda

Nauka