Zemlja

Kako je čovečanstvo uništilo Zemlju u proteklih 30 godina? (VIDEO)

Autor Mima Bulatović

Pomoću Google Earth Engine možete jasnije da vidite bilo koju lokaciju na Zemlji i svedočite strahovitim promenama koje su se našoj planeti dogodile u periodu od 1984. do 2016. godine

Izvor: Foto: Print Screen/ Earth Outreach- New York

Gugl je upravo ažurirao programGoogle Earth Engine informacijama koje je prikupio i snimio u poslednje četiri godine. Pored toga, slika je mnogo kvalitetnija, i sada ljudi jasno mogu da vide kako se svet promenio za poslednjih tridesetak godina, tačnije od 1984. godine do 2016. godine.

Kompanija Gugl je ovu tajmleps alatku lansirala pre tri godine, ali sa slikom koja nije bila zavidnog kvaliteta koja je prikazivala uopšteno nekolicinu mesta, a ne svaki najmanji detalj kao sada.

Pročitajte i Rezultati najnovije studije: Voda postoji mnogo dublje u Zemlji nego što su naučnici mislili

Tajna toliko dobre i kvalitetna slike koje neverovatno prikazuju i svaku najmanju tačkicu leži u činjenici što Gugl koristi snimke NASE, pa tako aplikacija Google Earrth koristi snimke satelita Landsat 8 koji je u u orbitu lansiran 2013. godine.

Novi tajmleps vam pruža odličan uvid u razvoj i urbanizam svetskih metropola ali i surovu istinu kako neka mesta umiru zbog ljudske nepažnje i bahatosti, pa tako možete videti kako najveći problem, globalno zagrevanje topi glečere, kako jedna Venecija nestaje, odrone i gradove koji postaju parkirališta bez ijednog drveta.

A najbolji deo novog poboljšanja? Sada možete da vidite svaki kutak planete Zemlje i njegov razvoj u formi tajmleps videa!

Zanimljivo je da možete da zumirate do najsitnijih detalja.

Saznajte i Kako su ljudi zavladali svetom za 200.000 godina (VIDEO)

Jedan od interesantnih videa je razvoj Dubaija. Za svega trideset godina od obične pustinje nastala je egzotična destinacija za biznis i odmor koji spaja strogu bliskoistočnjačku kulturu i moderan život.

*Pratite nas na Instagramu >>>https://www.instagram.com/ngmsrbija/