Dobrodošli na svemirsku stanicu (VIDEO)

Krajem novembra, nakon šestočasovnog putovanja sa kosmodroma u Bajkonuru u Kazahstanu, tročlana Eskpedicija 42/43 dočekana je na Međunarodnoj svemirskoj stanici na veličanstven način.

Izvor: Foto: Youtube

Komandira Antona Škaplerova, kosmonauta Federalne kosmičke agencije (Roskosmos), inženjera NASA, astronauta Terija Virca i inženjerku Evropske svemirske agencije, astronautkinju Samantu Kristofereti dočekalo je troje kolega koji su već bili na Međunarodnoj svemirskoj stanici.

Saznajte i: Prva Italijanka u svemiru obara još jedan rekord

Beri Vilmor, Aleksander Samoukutjaev i Elena Serova čekali su na "ulaznim vratima" tročlanu ekspediciju koja se u Sojuz kapsuli prikačila za stanicu. Vrata je otvorio Beri Vilmor, a kroz njih je prva "uletela" prva Italijanka u svemiru, Samanta Kristofereti.

Nakon toga, novi stanovnici Međunarodne svemirske stanice imali su prilike da se čuju sa svojim najmilijima na Zemlji.