Ruski naučnici došli do važnih saznanja o virusu korona

Naučnici pirom sveta neumorno rade na ispitivanju novog virusa. Saopštenje je izdao nstituta Smorodincev za istraživanje influence.

Ruski naučnici sa Instituta Smorodincev za istraživanje influence uspeli su da dekodiraju ceo genom korona virusa (SARS-CoV-2), koji uzet od pacijenta obolelog od Covid-19, saopštilo je rusko ministarstvo zdravlja, prenosi TAS.

V.d. direktora instituta Smorodincev Dmirtij Ljoznov, izjavio je da će genetsko istraživanje virusa pomoći naučnicima da shvate prirodu i evoluciju virusa, što bi kasnije pomoglo da se razvije vakcina i preporuči tretman."Korona virus je nov za sve nas i zbog toga je od krucijalnog značaja što imamo priliku da shvatimo obrazac njegovog širenja, da rekonstruišemo kako je dospeo u Rusiju i utvrdimo na koji način se menja. Ove informacije će nam pomoći da razvijemo vakcinu i lekove kojima bismo lečili to oboljenje", rekao je direktor instituta Smorodincev.