Snimci neobičnog predmeta sa Marsa već su preplavili društvene mreže: Nasa objašnjava o čemu se radi (FOTO)

Nasin rover posalo je snimak neobičnog predmeta skrivenog među stenama, a stručnjaci objašnjavaju šta bi to moglo da bude.

Nasin rover na Marsu Izvor: Shutterstock

Nasin marsovski rover "Perseverens" spazio je "nešto neočekivano" na površini Marsa. Snimak neobičnog predmeta podelila je sam Nasa na svom zvaničnom Tviter profilu, a kako navode, u pitanju je parče metala skriveno među stenama.

U redovima koje su dalje napisali, stručnjaci iz Nase dali su i objašnjenje.

Nasin tim koji kontroliše rover sa Zemlje misli da je u pitanju deo termalnog "ćebeta" koji je sa njega otpao dok je rover sletao na Crvenu planetu.

"Verovatno je ono što je bio deo faze za sletanje koja je spustila rover na planetu prošle godine", navode iz Nase.

Rover je uspešno sleteo na Mars 18. februara 2021. godine u krater Jezero, a neki od ciljeva misije su utvrđivanje ranijeg postojanja sredina sposobnih da omoguće život na Crvenoj planeti, potraga za dokazima postojanja prethodnog mikrobiološkog života na Marsu, sakupljanje uzoraka stena i zemlje sa površine Marsa i testiranje proizvodnje kiseonika u atmosferi planete Mars kao priprema za misije slanja ljudi u budućnosti.

Gricko

Ma pojma oni nemaju,predmet je najverovatnije omot od cokolade sto su smazala marsovska deca.