Stiven Hoking: Ako vanzemaljci posete Zemlju...

Čuveni naučnik je u razgovoru s predstavnicima španskih medija izneo zanimljive stavove o tome kakvu sudbinu predviđa Plavoj planeti u slučaju da je pronađu vanzemaljski oblici života.

“Ako nas vanzemaljci posete, posledice će biti iste kao kad se Kolumbo iskrcao u Americi, što nije bilo dobro po Indijance”, rekao je Hoking u intervjuu za španski “El Pais”. “Takva napredna civilizacija, možda nomadska, kolonizovala bi i osvajala svaku planetu do koje može da dođe”.

Otkrijte:Kako je moguće da je Stiven Hoking još uvek živ?

Hoking je istakao da bi za ljude od ključnog značaja bila kolonizacija neke druge planete.

“Sve je veći rizik da će Zemlja biti uništena nekom katastrofom”, rekao je on. “Zato želim da utičem na svest javnosti o značaju svemirskih putovanja. Ne treba gledati suviše u budućnost, nego treba da se koncentrišemo na sadašnjost”.

Pročitajte:Stiven Hoking o putovanju kroz vreme, stvaranju Zemlje, raju...

Hoking odavno govori o opasnostima koje bi po čovečanstvo mogla da predstavlja neka inteligentna vanzemaljska civilizacija. U poslednje vreme podržava desetogodišnji projekat milijardera Jurija Milnera vredan 100 miliona dolara, koji bi trebalo da se bavi potragom za inteligentnim oblicima života van Zemlje.

“Ne znamo mnogo o vanzemaljcima, ali zato znamo mnogo o ljudima”, rekao je on tada.

Stiven Hoking: Budućnost čovečanstva zavisi od putovanja u svemir

“Ako pogledate istoriju, manje inteligentni organizmi su u kontaktu s ljudima uglavnom izvlačili deblji kraj, kao i civilizacije sa primitivnijim tehnologijama. Ona vrsta koja bi mogla da pročita naše poruke, može biti milijardama godina naprednija od nas. To znači da je i daleko moćnija i možda nas neće smatrati ništa vrednijim od bakterija”.

Izvor: B92