NASA napravila najveću fotografiju ikada (VIDEO)

Sećate li se kada je NASA objavila da je napravila najznačajniju fotografiju u svojoj istoriji - najdalju do tada snimljenu tačku svemira? Izgleda da su uspeli da nadmaše sami sebe.

Izvor: Foto: Youtube

Odvojte par sekundi i pomislite koliko je veliki univerzum. Gde smo mi? Gde sve počinje? Gde će se zaustaviti? Ono što ćete ubrzo videti će najverovatnije nadmašiti bilo šta što se upravo zamislili.

Saznajte i: Novi teleskopi u lovu na egzoplanete

Petog januara 2015. godine NASA je objavila sliku Andromede, koja je nama najbliža galaksija. Fotografija je ponovo napravljena zahvaljujući NASA/ESA Habl teleskopu, ali je ovog puta dobila potpuno novu dimenziju. Fotografija zauzima 1,5 milijardi piksela i zahteva oko 4,3 gigabajta prostora na disku.

Otkrijte i: Vanzemaljci bi mogli da budu roboti?

Ona nas vodi kroz preko 100 miliona zvezda i prelazi više od 40.000 svetlosnih godina. Najverovatnije je da ćete osetiti kako ste samo veoma maleni deo univerzuma.

Pogledajte i: Upoznajte našu predivnu planetu očima astronauta