Počelo je prijavljivanje za Dečji naučni kamp u Viminacijumu

Centar za promociju nauke, u julu i avgustu, organizuje DNK – „Dečji naučni kamp u Viminacijumu“…

Izvor: Foto: Svetlana Dingarac

Centar za promociju nauke ovog leta nudi deci priliku da budu deo DNK – Dečjeg naučnog kampa u Viminacijumu. Ideja naučnog kampa DNK je da deca u prirodnom okruženju, u društvu vršnjaka, na interesantan i interaktivan način upoznaju nauke kao što su arheologija, antropologija, paleontologija, biologija, fizika, hemija, meteorologija, astronomija i psihologija.

Kamp je organizovan u sedam trodnevnih termina: 10. do 12. jul, 18. do 20. jul, 25. do 27. jul, 1. do 3. avgust, 8. do 10. avgust 15 do 17 avgust i 22. do 24. avgust.

Veličina svake od sedam grupa je ograničena na dvanaestoro dece po terminu, kako bi stručni predavači i animatori mogli individualno da se posvete svakom polazniku.

Viminacijum je drevni rimski grad i vojni logor, gde se nalaze ne samo arheološka nalazišta iz rimskog doba već i paleontološka nalazišta mamuta, a u neposrednoj blizini su termoelektrana, površinski kop uglja i reka Dunav, što će polaznicima kampa omogućiti da istovremeno osete i prošlost i budućnost.

U Viminacijumu postoje smeštajni kapaciteti koji, izgrađeni po najsavremenijim standardima, deci omogućuju kvalitetan smeštaj i ishranu tokom trajanja kampa. Na kampu će kontinuirano boraviti i stručna lica koja, u slučaju da to bude neophodno, deci mogu odmah da pruže medicinsku pomoć.

Svoje dete možete prijaviti preko linka prijave.cpn.rs/kamp

Kamp je namenjen deci uzrasta od 8 do 14 godina, a prijavljivanje traje do popune svih mesta.

Detaljnije informacije o programu možete potražiti na linkucpn.rs/dnk