Sat vremena u kosmosu: Kako izgleda šetnja svemirom? (VIDEO)

Jeste li znali da je tek nešto više od 200 astronauta "prošetalo" svemirom? Čuveni Teri Virts omogućio nam je da, makar preko ekrana, vidimo kako izlasci u svemir izgledaju.

Zahvaljujući savremenoj tehnologiji i sve boljim kamerama, mi koji smo na čvrstom tlu planete Zemlje imamo priliku da putem snimka Nasinih astronauta vidimo i čujemo kako izgleda biti na otvorenom u svemiru.

Pogledajte i: Hoće li Rusi i Amerikanci izgraditi novu svemirsku stanicu?

Ovde dole na Zemlji, GoPro kamere su do sada najčešće korišćene pri snimanju vratolomija u ekstremnim sportovima, ali verujemo da nijedan od tih snimaka ne može da se poredi sa onim koji je nastao kada su hrabri privremeni stanovnici Međunarodne svemirske stanice izašli u šetnju.

Godinu dana u svemiru: Kako će izgledati misija koja će pomeriti granice

U februarau, Teri Virts i Beri Vilmor izašli su s Međunarodne svemirske stanice kako bi je pripremili za prijem transportnih vozila komercijalne proizvodnje.

Istražite i: Naš omiljeni astronaut fotografisao neobičan prizor iznad Zemlje

Misija je bila, u suštini, kao i svaka druga (menjanje žica i kablova), ali sa jednom razlikom - Virc je nosio GoPro kameru, zahvaljujući čemu imamo priliku da vidimo kako jedna od ovih šetnji izgleda. Iako smo do sada bezbroj fotografija nastalih na Međunarodnoj svemirskoj stanici, ipak je neverovatno videti Severnu hemisferu u realnom vremenu iz perspektive astronauta.

Uživajte!